2015. december 24., csütörtök

Blognyitás

Halihó!
Üdvözöllek az újonnan nyílt személyes blogomon. Már ismerhetsz engem Az álarc mögött című történetemről, vagy akár a Dare to dream designblogról, mint kritikaíró, de legfőképpen designer. Eredetileg a nevem M. Mircsi volt, ám személyes okokból kifolyólag átkereszteltem magamat MIRacIe M.-re. Hogy miért pont erre és ilyen formában? Talán egyszer elmesélem. :)
Ez amolyan all-in-one típusú blognak készült, ahol tulajdonképpen mindent megtalálhatsz, ami velem vagy az érdeklődési körömmel kapcsolatos. Ez legfőképpen természetesen az írás, illetve a blogger világa, ezért a legtöbbször ezekben a témákban olvashatsz tőlem cikkeket, véleménykifejtéseket és információkat. Talán első látásra kicsit énközpontúnak tűnhet az oldal, de elárulom neked, hogy a történeteim titkain, háttér információin kívül igyekszem minél több hasznos tanáccsal ellátni téged, segítséget nyújtani és megtanítani azokra a dolgokra, amiket nekem már sikerült innen-onnan elsajátítanom. Továbbá nagyon szeretek kódolni, újabb és újabb dolgokat kitalálni, megtanulni, így ilyen témában is várhatsz majd posztokat. Viszont elég könnyen rávehető vagyok mindenre, ezért ha esetleg szeretnéd kikérni valamivel kapcsolatban a véleményemet, vagy egyszerűen csak szívesen olvasnál egy témában, akkor nyugodtan írd meg nekem, és valószínűleg úgyis azon leszek, hogy megvalósítsam.
Ha sikerült ezzel a kis "bemutatkozóval" felkeltenem az érdeklődésedet a blog iránt, több információt találsz a menüpontokra kattintva, ahol az adott témában megpróbáltam érthetően elmondani, mit is tervezek vele. Amennyiben szívesen kapnál értesítést a blogon megjelenő legújabb bejegyzésekről, csatlakozz az Elvarázsoltakhoz és kövesd figyelemmel a blog életét. :)

Boldog karácsonyt!
MIRacIe M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése