2016. január 9., szombat

Bloglistám

Ezennel lerántom a fátylat a bloglistámról és megosztom veletek rövid, mondhatni villámvéleményemet az általam követett blogokról. Ez egyfajta ajánlóféleség lesz, azzal a különbséggel, hogy igyekszem nem csak a blog előnyeit, de a hátrányait is megmutatni, hogy ebből te is, esetleg az író is okulhasson.
Sajnos - vagy nem sajnos - nem vagyok egy igényes olvasó, így a legsablonosabb, legrosszabb helyesírással rendelkező blogot is lelkesen tudom olvasni, ha az írója beletudja tenni azt a pluszt, ami engem megfog. Ennek tudatában ne várj tökéletes munkákat, mert azt kicsi eséllyel fogsz találni, számomra ez nem szempont.

(A blogok ABC sorrendben vannak, nem tetszés szerint.)

(Gond)terhes
Író: Netty L. Nelson
Műfaj: Young Adult, Romantikus
Fejezetek száma jelenleg: 14

Fülszöveg:
Lexie Wilcat és húga, Violet, a nagyszüleiknél élnek, mióta az anyjuk otthagyta őket. Lexie éli a normálisnak nevezett életét úgy, ahogy eddig. Violet viszont lázadóként viselkedik, cigarettázik, év közben pedig lóg az iskolából. A nagyszülők nyári iskolába akarják iratni Violetet, ami Oklahomában van, távol Dallastól. A tinédzser lány ezt egyáltalán nem akarja, ezért kieszel egy hatalmas hazugságot; legyen a nővére álterhes addig, amíg ő maga meg nem változik, és a nagyszülei elfelejtik az egész nyári iskolás dolgot. Lexie-nek ez cseppet sem tetszik, viszont azt sem akarja, hogy a húgát egy neveldébe küldjék. Akarva-akaratlanul belemegy a dologba, bele se gondolva a következményekbe. Ha pedig ez nem lenne elég, Matt Blackwell lesz a "gyerek" apja, aki nemcsak belemegy, de élvezi is a dolgot. A gondterhes lánynak sok kihívással kell szembenéznie, ráadásul teljesen egyedül.
Személyes vélemény:
A történet magával ragadó, poénos, észre sem veszed, de már a vége felé jársz, miközben akarva-akaratlanul is megmosolygod - olykor-olykor még hangosan fel is nevetsz - a párbeszédeket és vicces szituációkat. A jelenetek gördülékenyek, nem akadozik a cselekmény, nincs benned az az érzés, hogy talán ez egy kicsit túl erőltetettre sikeredett ezzel egy apró grimaszt csalva az arcodra. Megjelenik benne a testvérszeretet, hogy mi mindenre képes az ember, ha a testvéréről van szó; szurkálódó megjegyzések, amik garantáltan megnevettetnek; szerelem, hogy legyen miért szurkolnod; meleg fiúbarát, aki helyre tesz, ha hülyeséget csinálsz és egy barát, aki mindenben támogat. Annak ellenére, hogy az alapötlet meglehetősen különös és a szereplőknek nem mindennapi akadállyal kell megküzdeniük, teljesen bele tudod élni magad és együtt érzel a főszereplővel, akinek a döntése miatt hatalmas fordulatot vesz az élete. Ennek a szokatlan alaptörténetnek köszönhetően pedig egy egyedi történet, amihez hasonlót keresve se találnánk.

A gyorsaság az életem
Író: Madison Butler
Műfaj: New Adult, Romantikus
Fejezetek száma jelenleg: 40

Fülszöveg:
Sebesség. Egy győztes, negyvenegy vesztes. Louis Tomlinson az, aki mindent futamot megnyer, senki sem ér a nyomába, kivéve egyetlen fiút. Ellenfélként tekint rá, de később rá kell döbbennie, hogy ő valójában az ellensége. Louis az autóversenyzés szenvedélyének él, látszólag mindene megvan, mégis akad, ami hiányzik.
Deborah Hillst az álmai ösztönzik céljai felé. Kaliforniában újságírói állásra tesz szert, ezért távol kerül a családjától és összezárva kell élnie egy olyan emberrel, akit gyűlöl. Louis és Debbie lakótársakká válnak. Kezdetben megnehezítik egymás életét, azonban rá kell jönniük, hogy a gyűlöletet és a szerelmet egyetlen hajszál választja el egymástól.
Bárhogy is alakul a sorsuk, egy dologra mindketten rájönnek.
Az életünk másodpercek hosszú sorozata, minden csak azon a rövid momentumon múlik, a döntés nem mindig rajtad áll. Ez is egy pillanat. A gyorsan átélt másodpercek, amik mindent megváltoztathatnak körülötted. A sors gúnyos játékot űz velünk, ide-oda sodor minket az élet, amíg meg nem állapodunk valami, vagy valaki mellett. Az idő néha észrevétlenül halad, áramlik, szalad, és semmi sem függ attól, hogy egy óra múlt el, vagy kettő, vagy csupán egyetlen másodperc. Az idő parányi töredéke olyan fordulatot hozhat, ami felboríthatja az egész életedet.
Hány másodpercbe telik, hogy teljesen beleszeress valakibe?
Hány másodpercbe telik, hogy egy ember halál közeli állapotba kerüljön?
Hány másodpercbe telik összetörni és elveszíteni minden reményt?
A te életed is túl gyorsan halad?
És ez is.
Ez is.
Ez is.
Ez is.
És ez is.
Személyes vélemény:
Egyik barátnőm hatására kezdtem el olvasni a blogot. Emlékszem, hogy iskolába menet a majdnem egy órás út alatt elolvastam az összes részt. Sajnálatos módon ez nem annak volt köszönhető, hogy ilyen gyorsan olvasok, vagy ennyire kevés lett volna a fejeztek száma, sokkal inkább annak, hogy túlontúl rövidek a bejegyzések. Már éppen belemélyedtem volna az olvasásba, mikor az utolsó sorhoz értem, ezért léphettem a következőre. Ez akkor nem is volt olyan nagy baj, hiszen nem az elején kapcsolódtam be, viszont most, hogy beértem elég sokat kell várnom a fejezetekre és azok sem a megszokott terjedelemmel rendelkeznek, így néha csalódottan zárom be az oldalt, hogy várjak megint pár hetet a folytatásra. Ennek ellenére sem hagytam fel az olvasásával, mert a váratlan fordulatok, a szereplők "se veled, se nélküled" kapcsolata mindig vissza-visszahúz. Az író megkapó stílusáról meg már nem is beszélve.

Bérgyilkosok összezárva
Író: Ciara Coldman
Műfaj: New Adult, Maffia bűnözős
Fejezetek száma jelenleg: 5

Fülszöveg:
Egyetlen egy munka képes megváltoztatni egy ember világnézetét és életkörülményeit is. Egy apró tett, egy kisebb gesztus, egy mozdulat bármit elárulhat az ember lelkivilágáról. Leilah nem is gondolt arra, hogy a fázis átlépése előtti munkája teljes mértékben megváltoztathatja úgy a saját, mint a Robin életét is. Három éven át gyűlölte a fiút, és ez az érzés kölcsönös volt. A munka során viszont valami fellángol közöttük, ez pedig nem jelent jót. A furcsa érzelmek, amelyek kibontakozni kezdenek a két fiatal között tragikus következményekkel fog járni. Ki a hibás? Ki miatt kell majd meneküljenek? Ki miatt változik meg a fűtött légkör a két bérgyilkos között? 
Személyes vélemény:
Ha az emlékeim nem csalnak, valahol még az elején kapcsolódtam be az olvasásba, és rögtön elnyerte a tetszésemet, habár itt sem vagyok megelégedve a fejezetek hosszával. Viszont egyszerűen imádom, hogy a két főszereplő ki nem állhatja egymást és mégis együtt kell dolgozniuk. Valójában az alapötletre majdhogynem rá tudnám húzni a sablon jelzőt, mert igenis elég sok ilyen elemmel rendelkezik, kezdve az ismeretlen lány kiképzésével (pluszpont, amiért a lányt nem elrabolták), egészen a házaspár vér szerinti fia iránt érzett gyűlöletig, ami nagy valószínűséggel gyengéd érzelmekké változik majd. A történet még annyira nem indult be, de ez nem is baj, hiszen még csak az elején tartunk; megismerhetjük a főszereplőt, a szokásait és megbarátkozhatunk a munkájával is, illetve már a 5. fejezetben kiderült egy elég nagy csavar, amire utólag végiggondolva számítani lehetett, ám engem mégis váratlanul ért, úgyhogy tűkön ülve várom a következő bejegyzést, amiben végre megtudhatom, miért is kell őket és pont őket megölniük, sőt még Robin reakciójára is nagyon kíváncsi vagyok.


Dark Secrets
Író: ~E
Műfaj: Maffia, Romantikus
Fejezetek száma jelenleg: 46 (befejezett)

Fülszöveg:
Harry veszélyes, ezt Isabel is pontosan tudja. Mégis nyomoz utána. Hamar rábukkan a legsötétebb titkokra, melynek köszönhetően saját magát is veszélybe sodorja. Ám innen már nincs visszaút. A lány életveszélybe kerül, amiből csak egyféleképpen menekülhet meg: Harry védelme alatt. De mi van, ha eközben egyikük képtelen parancsolni az érzelmeinek? És ha pont ez miatt kerülnek még nagyobb bajba?
Személyes vélemény:
Már elég régen volt, amikor befejeződött a blog, az pedig csak még régebben, amikor én is elkezdtem olvasni.  A húgom ajánlotta, akkoriban ez volt az első blog, amit mindketten olvastunk. Az igazat megvallva, én nem az elejétől kezdtem az olvasását, sokkal inkább a hatodik, hetedik fejezettől. Nem is lett a kedvencem, de jó volt a húgommal mindig megtárgyalni, hogy mi tetszett benne, mi nem, min változtatnánk, ilyesmik, úgyhogy nem is hagytam fel vele. Ám a vége felé igencsak nyögve nyelősen ment az olvasás, mert folyamatosan jöttek a sablonosabbnál sablonosabb események, amiket váratlan fordulatokkal fűszerezett az író, de nem ám a jó fajtából; nulla előzmény, utalás még annyi se, ordított róla, hogy csak most jutott eszébe. De túléltem, végig olvastam, elmondhatom, hogy ez is megvolt, és plusz egy topikkal bővült a beszédtémáink száma a húgommal.


Démoni őrangyal
Író: Laura Lovász
Műfaj: Fantasy, Romantikus, Youth Adult
Fejezetek száma jelenleg: 5

Fülszöveg:
Luna körül egyik pillanatról a másikra megváltozik a világ. Egy furcsa gyilkosság után, amiről még csak azt sem tudja, hogy ő maga követte-e el, démonok, boszorkánymesterek és számtalan túlvilági lény között találja magát. Meg kell tanulnia kezelni a képességeit, és elő kell keresnie az eltűnt nővérét. A körülmények pedig egyáltalán nem segítenek a helyzeten. Nathan, a titokzatos új fiú, csak még több bonyodalmat hoz az újdonsült életébe.
Személyes vélemény:
Egy barátnőm kezdte el írni a történtet, akit szintén a bloggervilágban ismertem meg a saját blogomon keresztül. Nagyon szerencsésnek mondhattam magam, mert barátnőként előre olvashattam a fejezeteket, amiket már az elején imádtam. Titokzatos, megkapó, Nathanbe pedig egyenesen beleszerettem. Imádom a sejtelmes fiúkat. Sajnos eddig nem sokáig jutott a történet, de nagyon remélem, hogy még jó sokszor ennyit olvashatok belőle.


Feljegyzések
Író: Naomi L. Price
Műfaj: Romantikus
Fejezetek száma jelenleg: -

Fülszöveg:
-
Személyes vélemény:
Egyik legeslegkedvencebb blogom. Az alapötlet mesésen csodás, a kivitelezés lenyűgöző, a szereplőkbe azután beleszeretsz, hogy először kinyitották a szájukat (oké, oké, beismerem, én már előtte), a párbeszédeket nem tudod csendben olvasni, mert egyszerűen lehetetlen, hogy visszatartasd a nevetést, a sorok olvastatják magukat és csak azt veszed észre, hogy már megint a fejezet végére értél és alig várod, hogy megjelenjen a következő. Az író stílusa elkápráztat, a leírásai gyönyörűek, szinte magad előtt látod a srácokat, akiknek a látványától azonnal leesik rólad a bugyi, főleg mikor mosolyra húzzák ajkukat. Naomi mindig kitalál valamit, soha nem toporog a történet egy helyben, mindig történik valami, és mindezek mellett megmarad a realitása talaján. Viszont természetesen, senki sem tökéletes, így Naominak is vannak hibái, amik nem nagy dolgok, csak néhány kicsit zavaró elírás, amik néha vicces helyzeteket szülnek (lágy tapintás helyett lány tapintás) és néha a vesszőkkel is meggyűlik a baja (mondjuk kinek nem?). A történetek nem tökéletesek, de minden bizonnyal közel állnak hozzá.

Pillanatok
Író: Ciara Coldman
Műfaj: Romantikus, Youth Adult
Fejezetek száma jelenleg: 6


Fülszöveg:
Tudjátok milyen az a kellemes érzés, amikor az ember lánya új iskolába kerül, s olyan osztálytársakat fog ki, akik nagyon is rendesek, humorosak és viccesek. Fanni úgy érzi, megtalálta a családját, még akkor is, ha az osztálytársai nem igazán kedvelik őt. Október közepe fele néhány tizedikes bejelentette, hogy szükségük van négy párra a gólyabálra. Fanni szerencséjére, volt elég lány az osztályban, így ő mégsem lett azoknak a kiváltságos embereknek az egyike, akiknek be kell mutatniuk azt, amiben tehetségesek. Ám az egyik lány visszamondta, s mivel csak öt lány volt az osztályban, Fanninak nem volt más választása: ő is gólya lett. Laura párja Nándi volt, a srácnak pedig esze ágában sem volt visszalépni a versenytől, így Fannival fog versenybe szállni a királyi címért. Az már egészen más dolog, hogy próbáról próbára olyan dolgok fognak történni közöttük, amelyek nagyban befolyásolják mindkettőjük érzelmeit. És, hogy mik is ezek a dolgok, és milyen érzelmekről van szó? Kiderül...
Személyes vélemény:
Az igazat megvallva, csak most döbbentem rá, hogy ugyanaz a blog írója, mint a Bérgyilkosok összezárva címűnek, és nagyon meglepődtem, ugyanis véleményem szerint nagyon le van maradva ahhoz a bloghoz képest. A fejezetek rövidek, nagyon rövidek, sőt még annál is rövidebbek, az ezer szószámot sem érik el. És ha ez még nem lenne elég, az első fejezeteken szinte bealudtam. De! hősiesen kitartottam, vártam a részeket és továbbolvastam. Most a hatodik fejezetnél éreztem azt, hogy kezd beindulni, de még mindig nem érkezett el az igazi izgalom. Ennek ellenére nem adom fel az olvasást, mert van benne valami, ami mégis kényszerít, hogy folytassam. Nem igazán tudnám megmondani, mi az, de egyszerűen nem tudnám megtenni, hogy ne olvassam végig a megjelent részt.


Goodbye Agony
Író: Evangeline
Műfaj: Romantikus, Youth Adult
Fejezetek száma jelenleg: 15

Fülszöveg:
Heaven Rosenak minden megadatott az életben. Úgy érzi senki és semmi nem árnyékolhatja be a boldogságát, ám téved. Egy átlagosnak induló nap tragédiába torkollik, mikor az édesanyját holtan találják a házukban. A lányban az egész eddig általa felépített világ összeomlik és még az öngyilkossággal is megpróbálkozik. Később New Orleansba kell költöznie az egyetlen legközelebbi rokonához az apjához, akit nem ismer. A múlt szépen lassan feltárulkozik, és az igazság nem biztos, hogy kecsegtető a jövőre nézve. Vajon Heaven képes lesz felépülni a gyászból és a szeretet ereje felül fogja múlni a bánatét? Ki az az Andy és mi köze van hozzá Novának az eltitkolt ikernővérének? Van remény főhősnőnk számára vagy örökre elveszett?
Személyes vélemény:
Csak nemrég bukkantam rá erre a blogra, aminek a főszereplője a BVB énekese, aki álmaim pasija. Természetesen nem csak ezért szeretem, még ott van indoknak, hogy a főszereplő lány majdnem akkora, mint én és elég kevés olyan blog van, amiben alacsonyak szerepelnek. Az író tehetségéről már nem is beszélve. Jó, természetesen van neki is miben fejlődni, mert az elírásokon, a párbeszéd helyes alakján még küszöbölni kell, de az alapötlete egyedi, a történet csak úgy olvastatja magát, ahogy az író stílusa is megkapó és azonnal megszeretteti az emberrel a történetet.

I Need More
Író: Briana T.
Műfaj: Romantikus, New Adult
Fejezetek száma jelenleg: 31 (befejezett)


Fülszöveg:
Valahogy mindig az kell, aki eldobhat. Akivel bizonytalan lehet minden, az életem, a fájdalmam. Aki nem jön sokszor, s így megunni sem tudom. Aki nem ad sokat, s ezért mindig többre vágyom, szenvedek. Biztos, valahogy elutasít magától. És még azt is tudom takarni, hogy mennyire félek, mert a biztos is lehet majd egyszer bizonytalan, és ezt nem tudom kiszámítani. Bekövetkeztekor pedig még jobban fájna. Azt akarom, hogy egy bizonytalan váljon biztossá. Néha képtelenség megmagyarázni engem. Van, hogy nem tudok hinni, mint most, és létezik olyan pillanat, amikor elhiszem, változhatnak az érzései irántam, szeret, csak nem tudja még, eldobhat, és meg is fogja tenni. Ne hidd, hogy biztossá válik!
Személyes vélemény:
Egy nagyon kedves barátnőm a blog írója, akit volt szerencsém megismerni a bloggervilágban. Az ő törtenetét is sokáig kerülgettem, míg végül sikerült rávennem magam, hogy elolvassam, de egyértelműen nem bántam meg. Nagyon szeretem a stílusát, a főszereplők csipkelődéseit, Zayn kiszámíthatatlanságát, azt, ahogy vezeti a történetet. Megvan benne az a plusz, aminek szerepelnie kell, hogy megfogjon. Mivel ismerem az írót, tudom, hogy mennyire törődik a bloggal, így azt is határozottan kijelenthetem, hogyha voltak is benne hibák, azokat az átjavítások után megszűntek létezni ezzel még élvezhetőbbé és beleélhetőbbé téve a történetet. 


I'm just in love
Író: Dorothy C.
Műfaj: Romantikus, New Adult
Fejezetek száma jelenleg: 20 (befejezett)

Fülszöveg:
Miután Zayn Malik kilépett a bandából, Louis Tomlinson megváltozik. Iszik, füvezik, bulikba jár, mintha teljesen kicserélték volna. A rajongók nem nézik jó szemmel, hogy imádottjuk a botrányaival híres. A Modest! kitalálja, hogyha a szép szó nem hat, szereznek neki egy barátnőt. Skyler Henderson másra sem vágyik, csak nyugalomra. Elég volt neki a sokéves modellkedés, szeretne megbújni londoni házában - ám a szükség úgy kívánja, hogy igent mondjon az ajánlatra. Két év. Két turné. Egy fiú. Egy lány. Sok botrány. Vajon jó hatással lesz Sky Louisra? Tényleg minden olyan simán fog menni, mint ahogy azt elképzelték?
Személyes vélemény:
Már nem egyszer láttam filmeket, ahol a kevésbé népszerű srác/lány megegyezett a népszerű lánnyal/fiúval, hogy játssza el a párját pénzért vagy más fizetségért cserébe, aztán természetesetes szerelem lett a vége. Itt is hasonló a helyzet azzal a különbséggel, hogy egyikünknek sem szenved népszerűtlenségben, ugyanis míg Sky egy visszavonult modell, addig Louis pedig a híres One Direction tagja. Mégis szükségük van egymásra, annak ellenére, hogy egyiküknek sincs ínyre a dolog. Nagyon tetszett, hogy végignézhettem az egymásra találásukat, a civakodásaikat, elválásukat, majd az újra összejövetelüket. Az író stílusa kellemes, jól vezeti a történetet, nem hagyja, hogy ellaposodjon, mégis képes hű maradni a valósághoz.


Szerelmem a mostohatesóm
Író: Luna és Maiev
Műfaj: Romantikus, New Adult
Fejezetek száma jelenleg: 33 (befejezett)


Fülszöveg:
Egy fiú és egy lány, akik mostohatestvérek kiskoruk óta. Finnországban élnek, egyetemisták. Minden a legnagyobb rendben... látszólag. Silja évek óta reménytelenül szerelmes fogadott bátyjába, aki mit sem sejt rejtett érzéseiről. És ha ez még nem lenne elég, ott van Lukas, Aleksi vér szerinti öccse, aki egész nap csak a szobájában ücsörög és mindenkivel lekezelően bánik. Egyvalaki kivételével...
Személyes vélemény:
Egyáltalán nem emlékszem, mikor és miért kezdtem el olvasni, de azt bátran kijelenthetem, hogy egyik legjobb döntésem volt. Akkoriban még én is gondolkodtam egy mostohatestvéres történetötleten, sőt ekkor már körülbelül három fejezetem meg is volt belőle írva, ezért kicsit csalódott voltam, mikor megtudtam, hogy ennek is hasonló témája van.  A történtben egyébként elég sok utalás van a Thorból, amit nem láttam, ezért nem igazán értettem a legtöbbet, de még ennek ellenére is egyik kedvenc blogommá vált és mindenkinek ajánlom, aki szeretne olvasni egy könnyed sztorit két szerelmi történettel - mert a mostohatestvérek kivételével egy másik szerelem is kibontakozik - , több szemszögből, annak bátran ajánlom ezt a blogot.

13 megjegyzés:

  1. Drága Mircsi!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm!
    Elképesztően boldoggá tett, hogy az egyik példaképemnek tekintett blogger olvassa az irásaimat!
    Nagyon szépen köszönöm a rövid véleményeket is - főleg a bérgyilkososra.
    A Pillanatokkal kapcsolatban pedig igazat adok neked, tényleg egy kicsit kidolgozatlan és elhanyagolt... c:
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ciara!
      Példakép? :O Tejóég! Hű, ezzel nagyon feldobtad a napomat, soha nem gondoltam volna, hogy valakinek a példaképe lehetek. :"D
      Örülök, hogy nem bántottalak meg a véleményemmel, mert nem annak szántam, ez csak a személyes véleményem. :D A Bérgyilkososat nagyon szeretem annak ellenére is, hogy néhol vannak benne hibák. Ugyanez vonatkozik a Pillanatokra is, csak egy kicsit hosszíts a fejezeteken, mert így nem sok minden történik egy-egy részben.
      Igazán nincs mit. ^^

      Ölel,
      MIRacIe

      Törlés
  2. Drága!

    El sem hiszed, mennyire köszönöm! Nagyon örülök, hogy ez a véleményed, nagyon jól esik! Remélem a következő blogjaim is legalább feleannyira fognak, tetszeni, mint ez tetszett.
    Még egyszer köszönöm! <3

    All the love, D xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dorothy!
      Én is nagyon remélem. Igazából nem figyeltem, hogy nyitottál-e meg azóta blogot, de mindenképpen utánanézek. :D
      Én köszönöm, hogy olvashattam. ^^

      Ölel,
      MIRacIe

      Törlés
    2. Egyéb okok miatt már ezen a néven írok, a későbbiekben itt fogsz megtalálni! :)

      All the love, Aine xx

      Törlés
    3. Köszönöm, hogy szóltál. ^^

      Törlés
  3. Szia!
    Rettentően örülök, hogy bekerült az én blogom is a listádba. Imádlak ezért, és remélem az aprócska hibák ellenére továbbra is olvasol majd. :)

    U.I.: Andy nekem is álmaim egyik hű lovagja! ;)

    Puszillak,
    Evangeline

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Természetesen mindenképpen olvasni fogom a blogodat, mert nagyon szeretem. ^^

      Ölel,
      MIRacIe

      Törlés
  4. Kedves Mircsi!

    Nagy megtiszteltetés, hogy kikerült a blogunk, nagyon örülünk neki! :) Kedves szavaid feldobták a napomat! ^^ Köszönjük!

    Luna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: én szívesen olvasnám a te mostohatesós történetedet, nem venném koppintásnak. :) Szóval csak hajrá, ha belekezdesz!

      Törlés
    2. Kedves Luna!
      Én köszönöm, hogy megírtátok ezt a blogot és elolvashattam, egy élmény volt. :3
      Valószínűleg a mostohatesós történetbe nem fogok belevágni, mert elég kidolgozatlan és jelenleg vannak annál sokkal jobb ötleteim. De talán egyszer. :) Mindenesetre köszönöm a biztatást. ^^

      Ölel,
      MIRacIe

      Törlés